Skip to main content

[VIDEO] Cara Penggunaan Xgene Royale


- Masalah kesihatan alat kelamin lelaki bukanlah satu perkara remeh
- Bagaimanakah cara untuk menjaga kesihatan alat kelamin lelaki?
-Bagaimana caranya mnggunakan Xgene Royale?
- Saranan Doktor terhadap Xgene Royale


RUANGAN IKLAN
(DISCLAIMER: Iklan dibawah ini tiada kaitan dengan Dr Ismail Tambi. Iklan dibawah sebagai alternatif iktiar kepada lelaki yang ada lemah tenaga lelaki)



CARA MUDAH DAN PANTAS UNTUK BEBAS SEPENUHNYA DARIPADA MASALAH LEMAH TENAGA LELAKI TANPA KESAN SAMPINGAN UBAT KUAT

Kesan Seawal 7 Hari, Berdaftar Dengan SSM- SSP Training Centre (KT0361352-H), 6,016 Orang Peserta Sejak 2015, Jaminan Wang Dikembalikan [PENUH] Sekiranya Tiada Sebarang Perubahan Positif

Klik butang dibawah untuk tahu lebih lanjut.

Comments

  1. Selamat pagi, sekrg kelamin saya nampak berbintik.bahaya ke

    ReplyDelete
  2. Selamat pagi, sekrg kelamin saya nampak berbintik.bahaya ke

    ReplyDelete
  3. Salam Dr,

    Saya ada seorang anak berumur 5 tahun. Anak saya mempunyai masalah sakit di bahagian kerandut zakar. Bila dia rasa sakit, dia akan baring dan menekup zakar dan kakinya akan kejang. Ada masanya sakitnya akan berlarutan selama 20 minit. Sampai berpeluh menahan sakit. (Dalam sehari 2 atau 3 kali terjadi)

    Saya ada membuat pemeriksaan fizikal pada kerandutnya. dan saya dapati apabila dia sakit, telurnya masuk dalam (karandutnya tiada telur). Bila hilang sakit, baru lah telurnya turun kembali ke kantungnya. Tiada bengkak semasa sakit. Semasa sakit zakarnya tegang(eraksi)

    Saya dah berjumpa doktor hospital kerajaan, tapi mereka tidak dapat pastikan apa sakit anak saya. Kerana dari pemeriksaan tiada apa-apa.
    Mohon Dr dapat beri pandangan.
    Kerana sampai sekarang masih belum sembuh.

    Terima Kasih.

    ReplyDelete
  4. Salm doktor
    Mcmne cara mengeluarkan bahan silikon dari zakar

    ReplyDelete
  5. Assalamualikum
    Saya ada masalah enjakulasi pramatang yg serius. Adakala zakar belum lagi keras saya sudah capai klimaks. Bagaimana cara nak mengatasi masalah ini.
    Terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. Salam Dr.,
    Sy adalah seorang pesakit kanser paru2 dan juga mempunyai penyakit darah tinggi dan kencing manis. Buat masa ini rawatan kanser adalah dgn mkn ubat cancer dr IKN dan ubat2 biasa dr hospital utk darah tinggi dan kencing nanis.
    Bolehkah sy menggunakan suplemen Biotropics Men's Formula dan adakah apa2 kesan terhadap penyakit kancer sy?
    Terima kasih.

    ReplyDelete

Post a Comment