Skip to main content

[VIDEO] Masalah kepala zakar menggelupas, kulit bertompok-tompok



Soal Jawab : 
Masalah kepala zakar menggelupas, 
kulit bertompok-tompok 


RUANGAN IKLAN
(DISCLAIMER: Iklan dibawah ini tiada kaitan dengan Dr Ismail Tambi. Iklan dibawah sebagai alternatif iktiar kepada lelaki yang ada lemah tenaga lelaki)



CARA MUDAH DAN PANTAS UNTUK BEBAS SEPENUHNYA DARIPADA MASALAH LEMAH TENAGA LELAKI TANPA KESAN SAMPINGAN UBAT KUAT

Kesan Seawal 7 Hari, Berdaftar Dengan SSM- SSP Training Centre (KT0361352-H), 6,016 Orang Peserta Sejak 2015, Jaminan Wang Dikembalikan [PENUH] Sekiranya Tiada Sebarang Perubahan Positif

Klik butang dibawah untuk tahu lebih lanjut.

Comments

  1. Salam Dr,

    Saya ada seorang anak berumur 5 tahun. Anak saya mempunyai masalah sakit di bahagian kerandut zakar. Bila dia rasa sakit, dia akan baring dan menekup zakar dan kakinya akan kejang. Ada masanya sakitnya akan berlarutan selama 20 minit.

    Saya ada membuat pemeriksaan fizikal pada kerandutnya. dan saya dapati apabila dia sakit, telurnya masuk dalam (karandutnya tiada telur). Bila hilang sakit, baru lah telurnya turun kembali ke kantungnya. Tiada bengkak semasa sakit. Semasa sakit zakarnya tegang(eraksi)

    Saya dah berjumpa doktor hospital kerajaan, tapi mereka tidak dapat pastikan apa sakit anak saya. Kerana dari pemeriksaan tiada apa-apa.
    Mohon Dr dapat beri pandangan.
    Terima Kasih.

    ReplyDelete

Post a Comment